Verzenden & retourneren
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
Gratis voor bestellingen vanaf € 50,- (Voor België worden standaard €9,50 verzendkosten gerekend.)
Voor bestellingen onder de € 50,- worden er € 7.95 verzendkosten berekend.
Voor retourzendingen rekenen wij € 7,50 verzend- en transactie- kosten.
Levering verloop via MyParcel. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Informatie rondom garantie & retour
Retour zenden:
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected] . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Wijze van retour zenden:
- Ga op onze site naar 'Retouren'
- Vul uw Track & Trace code van de zending die u ontvangen hebt.
- Vul uw postcode in en klik op versturen.
- Download het retourlabel en laat deze scannen bij het PostNL inleverpunt. Uitprinten van het etiket is niet nodig. Dit wordt gedaan op het PostNL punt.
Zorg er altijd voor dat u een bonnetje krijgt van de pakket shop. Zonder dit verzendbewijs kunnen we uw retour niet verwerken indien het pakket verloren raakt.
Uitzonderingen op retour zenden:
Bij retourzendingen dienen alle (prijs)kaartjes aan de kledingstukken vast te zitten. Wanneer dit niet het geval is kunnen wij de retourzending niet accepteren.
BAZZ Jeans & Casual houdt zich het recht voor om artikelen te voorzien van een verzegelingslabel. Wanneer dit label is verbroken kunnen deze artikelen niet retour gestuurd worden.
Garantie
Mocht u na het dragen van uw aankopen niet tevreden zijn, neem dan contact op met de klantenservice via telefoon: 0186-621155 of via [email protected]. Wij zullen dan met u een passende oplossing zoeken.